Vrácení zboží

Rádi byste zakoupený kousek vrátili? Není problém! Vyplňte reklamační formulář a zašlete nám ho společně s nepoškozeným zbožím v originálním obalu, aby mohlo udělat radost někomu jinému, do 14 dnů zpět a my vám vrátíme peníze i poštovné. Pro nás je hlavní vaše spokojenost, budeme se snažit, abyste měli peníze zpátky na účtu do týdne, přestože ze zákona je lhůta 14 dnů. 

 

Berte prosím na vědomí, že pokud nebude zboží ve 100% kondici nebo bude chybět obal, budeme muset bohužel něco z ceny strhnout, abychom to mohli dát do původního stavu.

Výměna zboží

Špatný rozměr nebo barva? Pokud vám zboží z jakéhokoli důvodu úplně nesedne, postupujte následovně. Nejdříve (1) proveďte novou objednávku standardním způsobem prostřednictvím e-shopu, dopravu zvolte dle preference, jako platbu však vyberte dobírku. Důležité – do kolonky poznámka v posledním kroku košíku napište slovo „výměna” a číslo původní objednávky. (2) Vyplňte reklamační formulář, připište číslo nové objednávky a společně s nepoškozeným zbožím v originálním obalu nám ho zašlete na naše reklamační oddělení. Berte na vědomí, že novou objednávku vyexpedujeme až po přijetí a kontrole zboží z původní objednávky.

Reklamace

Před uplatněním reklamace s námi problém konzultuje telefonicky na čísle 777 474 943 nebo emailem na info@wooly.cz . Pro urychlení komunikace si připravte číslo objednávky. Následně nám zboží zašlete společně s vyplněným reklamačním formulářem na naše reklamační oddělení. Vaši reklamaci vyřešíme nejpozději do 30 dnů.